#1 2009-07-01 03:51:53

Strzelec

Administrator

Zarejestrowany: 2009-06-26
Posty: 13
Punktów :   
Nick w grze: Strzelec

Questy

Może jest ktoś kto zna lub chce opisać jakieś questy


Ja dziś opisze MANOR


Manor.


http://img121.imageshack.us/img121/2056/1yr75yz2df9bp.gif


    Co to jest manor system? Jest to system wiążący właścicieli zamkow i pozostałych graczy. Właściciel zamku inwestuje kasę w sprzedarz nasionek. Gracze mogą kupować nasionka i używać ich na odpowiednich mobach (liczy się level moba). W wyniku zasiewania nasionek gracze otrzymują owoce, które mogą zamienić na matsy. Właściciele zamków za skupione owoce mogą tworzyć różnego rodzaju przedmioty (za dodatkową opłatą u kowali znajdującyh się w zamkach).

    Rozpoczynamy zabawę od rozmowy z Manor Managerem w każdym mieście (posiadającym zamek i właściciela):

        http://img112.imageshack.us/img112/3172/28ms1sf4.png

    Purchase Seed - otwiera okno kupowania ziarenek
    Tally up indigenous product - sprzedaż (a raczej zamiana na maty) owocow
    Viev the manor status - otwiera okno z informacjami o ilości dostępnych ziarenek/owoców oraz ich cenach
    Viev the basic seed information - to samo okno co powyżej
    Purchase harvester - kupno kosy
    Ask aboute present ... - informacja o właścicielu zamku, jego klanie i podatkach
    "Tell me what you mean ... - mały user guide

    Okienko z 3(lub 4) opcji:

    Na górze mamy 3 zakładki, po kolei: info o ziarenkach, info o owocach, info o matsach + zestawienie cen ziarenek i owoców.

    1 zakładka - info o ziarenkach.

        http://img244.imageshack.us/img244/2679/32bgry6.png

    Pierwsza od lewej lista rozwijalna Current Seed - możemy sprawdzić ceny i ilość na sprzedaż/do skupu na dzień bieżący (current) i następny (next).
    Kolejna lista rozwijalna pozwala nam przeglądać ceny dla każdego miasta.
    Dalej mamy tabelkę i w niej 4 kolumny:
    Seed name - nazwa ziarenka
    Residual - ile ziarenek jest aktualnie dostępnych do kupienia
    Sales - ile ziarenek dziennie jest dostępnych do sprzedaży
    Sales Price - cena

    2 zakładka - info o owocach.

        http://img507.imageshack.us/img507/752/49fqss2.png

    Tabelka z 5-cioma kolumnami:
    Crop Name - nazwa owoca
    Remaining - ile ziarenek można aktualnie odsprzedać (zamienić na maty)
    Buy - ile ziarenek dziennie można odsprzedać
    Buy Price - wycena owocu (nie dostajemy adeny tylko maty o rownowartości tej ceny)
    Reward - w kolejnej zakładce możemy sprawdzić, jakie maty sa dla opcji 1-wszej, a jakie dla 2-giej

    3 zakładka - info o matsach + zestawienie cen ziarenek i owoców.

        http://img245.imageshack.us/img245/7706/51ehhl4.png

    Tabelka z 6-cioma kolumnami:
    Crop name - nazwa owoca (i zarazem odpowiadającego mu ziarenka)
    Lvl - level owoca
    Seed Price - cena ziarenka
    Crop Price - wycena owocu
    Reward 1 - rodzaj matu jaki dostaniemy po oddaniu owocu
    Reward 2 - jak wyżej

    Na dole mamy jeszcze przyciski do kupna ziarenek i sprzedaży owoców.

    Wszystko ładnie i pięknie, tylko jak mogę policzyć zyski?
    Z tabelki odczytujemy cenę ziarenka, wycenę owocu i jaki mat dostaniemy w danym mieście za ten owoc. Idziemy do jakiegos npc - handlarza i sprawdzamy po ile skupuje od nas dany mat. Teraz znamy juz cenę matu, czyli możemy oszacować ile matów dostaniemy za dany owoc.

    Rodzaje ziarenek.

    Coda - dla graczy i mobów w zakresie leveli 10-30
    Cobol - dla graczy i mobów w zakresie leveli 31-48
    Codran - dla graczy i mobów w zakresie leveli 49-64
    Coba - dla graczy i mobów w zakresie leveli 61 i wzwyż

        -----------------<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>------------------

    Kupno ziarenek (seeds).

    Zaopatrujemy sie u Manor manager'a w każdym mieście. Skup jest resetowany codziennie o 8 PM PST (czyli o 5 rano naszego czasu). Jak w danym dniu sprzedadzą się wszystkie ziarenka, to nie kupisz więcej aż do następnego dnia. Właściciel zamku może wstrzymać lub zmienić ilość ziarenek do sprzedaży każdego kolejnego dnia. Ziarenka mają zasięg levelowy (10 lvl). Dla 100% zbierania owoców (crop) twoja postac, ziarenko i mob na którego je zasiejesz muszą być w zasiegu levelu.
    (Dodam od siebie, że jednorazowo musisz sobie kupic kosę - harvester).

    Zbieranie owoców (crops).

    (Od siebie dodam, że najlepiej wrzucić ikone ziarenka i kosę na pasek skrótów). Zaznaczasz moba i klikasz na ikonę ziarenka (graficznie akcja ta wyglada jak spoil). Dostaniesz komunikat - "Plainting failed" albo "Plainting succeeded". Można próbować zasadzić ponownie ziarenko na tym samym mobie w przypadku, gdy poprzednie nie weszlo. Po zabiciu moba używamy kosy i dostajemy komunikat - "earned [crop type]" lub "harvest failed". Ziarenka muszą być zasiewane w okolicah miasta, w którym zostały kupione. Jednakże owoce (crops) mogą być sprzedane w jakimkolwiek mieście - uwzgledniając to, że właściciel zamku udostępnia skup danego owocu.

    Minusy.

    Zasianie ziarenka na mobie równa się temu, że mob może wydropić tylko adene i nic innego. (Dodam od siebie, że można uzywac Spoila, tylko najpierw wyciągamy owoce za pomocą Harvestera, dopiero później używamy Sweep - po którym mob znika).

    Plusy.

    Korzyści zależą od danego właściciela zamku. Po pierwsze nie dostaniesz adeny przy oddawaniu owoców u manor managera.

    Właściciel zamku ustala wartość poszczególnych owoców w adenie. Oddając owoc dostajemy materiały o równowartości tej ceny. Równowartość jest ustalana względem ceny skupu materiałów w danym mieście (u jakiegokolwiek handlarza npc w danym mieście). Czyli jak npc będzie nam płacił za animal skin 50adeny, a wycena owocu wynosi 500adeny u manor managera to dostaniemy 10 animal skin za ten owoc.

    Rodzaj materiału, jaki otrzymamy zależy od typu ziarenka. Dostajemy zawsze 1 rodzaj materiału na dany typ ziarenka.

    Ważnym do zapamiętania jest to, że właściciel zamku może nie skupować tych samych ilości owoców każdego dnia. Więc jeśli chcesz być pewnym sprzedaży, rób to przed 5 rano każdego dnia (wtedy się zmieniają wartości). Właściciel zamku ustawia także maksymalną ilość sprzedawanych ziarenek i skupowanych owoców. Więc nie ma co się nastawiać na farmowanie 10k owoców przez cały tydzień i później sprzedania ich za jednym razem.

        -----------------<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>------------------

    Z oficjalnego opisu na stronie lineage2.com

    Do +/- 5 leveli różnicy pomiędzy levelem ziarenka i levelem mobka, na którego zasiewamy jest bardzo duża szansa na sukces, z każdym kolejnym levelem szansa zmniejsza sie o 5%.

    Do +/- 5 leveli rożnicy pomiędzy levelem postaci zasiewającej i levelem mobka, na którego zasiewamy jest 100% szansa na sukces, z każdym kolejnym levelem szansa zmniejsza sie o 5%.

    Aby uniemożliwić zasiewanie przez graczy o niskim levelu i późniejszego zbierania przez wysoko levelowych graczy - porównanie levelów ma także miejsce podczas wyciągania owocu (harvesting). Do +/- 5 leweli różnicy pomiędzy graczem wyciagajacym owoc, a mobkiem szansana sukces jest bardzo duża, z każdym kolejnym levelem szansa spada o 5%.

Offline

 

#2 2009-07-01 04:49:58

Strzelec

Administrator

Zarejestrowany: 2009-06-26
Posty: 13
Punktów :   
Nick w grze: Strzelec

Re: Questy

Witam a tu taki mały dodatek



http://images.upload2world.com/get-7-2009-upload2world_com_tipsmk.JPG
http://images.upload2world.com/get-7-2009-upload2world_com_ozrq.JPG
http://images.upload2world.com/get-7-2009-upload2world_com_fmjnsgw.JPG
http://images.upload2world.com/get-7-2009-upload2world_com_ovpfiy.JPG

Offline

 

#3 2009-07-01 05:23:27

Strzelec

Administrator

Zarejestrowany: 2009-06-26
Posty: 13
Punktów :   
Nick w grze: Strzelec

Re: Questy

SEVEN SIGN ---- 7 pieczęci


Podróżniku !

    Wiem, żeś boju głodny i na szlak chcesz wrócić, wysłuchaj jednak krótkiej tej opowieści o odwiecznym boju jaki Zmierzch (Dawn) ze Świtem (Dusk) toczą o kontrolę nad Siedmioma Pieczęciami, co to moc Shilen, zdradzonej Bogini, wiążą, nie pozwalając pogrążyć się światu w cierpieniu i chaosie. Kto pieczęcie owe posiądzie i złamie, potęgą ogromną zostanie obdarzony, jednakże każda ze stron cel w tym ma inny, więc mądrze wybierz, czy promienie Słońca, czy Księżyca oświetlą Twą drogę.

http://i19.tinypic.com/5yraj2x.jpg



Uczestnictwo

    Jeśli pierwszej zmiany profesji jeszcześ nie dokonał, za słabyś, by którejkolwiek ze stron swych usług użyczyć. Jednako gdy pierwszej zmiany dokonasz, możesz wybrać dowolną ze stron. W tym celu, jeśli tydzień rywalizacji jest w toku, udaj się do kapłana Zmierzchu lub Świtu w dowolnym z miast, oprócz wiosek plemiennych i zaoferuj swe umiejętności. Kosztów żadnych przy tym nie poniesiesz, jednako wybierz mądrze, gdyż w tygodniu tym strony zmienić już mógł nie będziesz.
    Jeśli drugiej zmiany już dokonałeś, reguły obowiązujące Cię są już z goła inne.
    Otóż za darmo do Świtu dołączyć możesz tylko wtedy, gdy klan Twój lub sojusz zamek posiada. W przeciwnym przypadku o Certyfikat Zgody (Approval Certificate) musisz się wystarać lub opłatę w wysokości 50 000 sztuk monet wnieść. Certyfikaty te, w liczbie do sztuk 300, mogą zakupić samodzierżcy zamków u swego szambelana i wręczyć je tym, którzy zasilić szeregi armii Świtu zechcą. Otrzymany certyfikat możesz wykorzystać w dowolnym tygodniu rywalizacji, jednako jest on jednorazowy i, gdy go użyjesz, o następny musisz się wystarać.
    Jeśli opłaty żadnej wnosić nie chcesz, a klan Twój zamku nie posiada, zostaje Ci jedynie wstąpienie w szeregi Zmierzchu.
    Rywalizować, jak już Ci rzekłem, będziesz jeden cały tydzień, od osiemnastej klepsydry dnia pierwszego, do osiemnastej klepsydry również dnia pierwszego, ale następnego tygodnia. Potem, jeśli Twa strona wygra, przez cały następny tydzień cieszyć się będziesz ze zwycięstwa tegoż profitów, zaś jeśli Twa strona przegra, stosowną do tego karę poniesiesz. Po tymże, drugim tygodniu, cykl rozpocznie się na nowo i znów będziesz mógł zdecydować, pod czyim sztandarem w bój pójdziesz.

Pieczęcie

    Wybór, komu służyć będziesz, nie jest jedyną decyzją, jaką podjąć musisz, aby Twe czyny na losy odwiecznej rozgrywki wpłynęły. Równie istotnym jest wybór pieczęci, w imię zdobycia mocy której walczyć będziesz. Obecnie wybrać jedną z trzech możesz, a o historii i mocy każdej z nich opowiem Ci za chwilę. Poradę jedną Ci jeszcze wszakże dam, iż aby strona Twa nową pieczęć zdobyła, co najmniej 35% walczących dla Twej strony opowiedzieć się za nią musi, zaś jeśli jakąś pieczęć Twa strona ostatnio kontrolowała, walczyć za nią musi zaledwie 10% wojowników, aby kontrolę nad nią utrzymać. Oczywiście, aby Twa strona kontrolę nad pieczęciami w ogóle posiadła, rywalizacja przez nią musi zostać wygrana.
    Dziękuję Ci za Twą cierpliwość w słuchaniu mych słów. Przejdźmy zatem do opowieści o pieczęciach.

Pieczęć Rozłamu (Seal of Gnosis)

    Jest to, zacny Podróżniku, pierwsza z siedmiu pieczęci, jakie rozkazał stworzyć imperator Shunaiman, by spętać moc Zdradzonej Bognii i unicestwić jej zwolenników. Broni ona dostępu do sześciu rozrzuconych po świecie katakumb, podziemnych świątyń Shilen, a także ostatnich bastionów oporu jej wyznawców. Ten, kto ją posiądzie, wiele przywilejów w tygodniu oddziaływania pieczęci zyska. Pozwól, że Ci je przybliżę:
    - Po pierwsze, tylko wojownicy strony, która moc pieczęci posiadła, mogą zagłębić się w mroczne korytarze katakumb podczas tegoż tygodnia. W tym czasie w katakumbach, jeśli szczęście Ci dopisze, spotkać możesz Kowala Mammona (Blacksmith of Mamon), który wiele przydatnych usług zaoferować Ci może. Jest on wielkim mistrzem kowalskiego fachu i umiejętności jego pozwalają mu na odpieczętowanie zbroi i broni, z których zwykli miejscy kowale nie są w stanie zdjąć pieczęci, a także może obdarzyć broń magicznymi właściwościami, czyniąc ją jeszcze skuteczniejszą w boju. Jednako nie przyjmuje on zapłaty w walucie obowiązującej w królestwie. Interesują go jedynie antyczne monety (ancien adena). Pytasz się mnie, czym one są i jak je zdobyć? Nie przerywaj mi proszę, dojdę do tego w swoim czasie, jeśli wcześniej śmiertelnie Cię nie zanudzę. Na razie wróćmy do kowala. Równie chętnie, co kowalstwem, zajmuje się on również handlem bronią z runami C i D. Otóż, możesz u niego wymienić dowolną broń z tymiż runami na inną broń tej samej klasy. Jeśli zdobyłeś łuk, a potrzebujesz pałki, właśnie z jego usług winieneś skorzystać, zwłaszcza, iż opłaty żadnej za to on nie żąda. Jednako, za wymianę broni na lepszą musisz już zapłacić. Wymiana ta odbywa się według jednej prostej reguły. Mianowicie oddać musisz swą starą broń, różnicę w cenie między swą a lepszą w antycznych monetach pokrywając. Broń w ten sposób wymienić możesz tylko na o klasę wyższą i tylko na ten typ, którego Twa broń jest.
    - Po trzecie, kapłan zwycięskiej strony, znajdujący się w każdym mieście, umożliwia jej żołnierzom teleportację na okoliczne miejsca łowów. Płacić mu należy w antycznych monetach i kosztuje to mniej, niż zapłata, jaką żądają strażniczki.
    - Po czwarte, jeśli masz pecha do przegranej strony należeć, Apostołowie Zagłady (Preacher of Doom), których w każdym mieście, oprócz plemiennych, napotkasz, złe uroki na Ciebie rzucą. Natomiast, jeśli szczęściem Twym żołnierzem zwycięskiej strony się mienisz, Piewcy Objawienia (Orator of Revelation), którzy również na Twej drodze w każdym mieście staną, błogosławieństwem swym Cię obdarzą.

Pieczęć Chciwości (Seal of Avarice)

    Jest ona drugą z pieczęci. Nie lubię jej nazwy i wolę nazywać ją pieczęcią zdrady. Smutna i tragiczna jest stworzenia jej historia, więc pozwól, iż oszczędzę Ci jej. Wiedz jedynie, że opieczętowane są nią wymarłe podziemne miasta zwolenników Shilen nekropoliami zwane. Ona również posiadającej ją stronie przynosi wiele profitów:
    - Po pierwsze tylko wojownicy tejże strony mogą polować w nekropoliach podczas tygodnia jej działania. W podziemiach tych natknąć się mogą na Kupca Mammona (Merchant of Mammon), który, jak to każdy kupiec ma we zwyczaju, za antyczne monety i puste zwoje (Blank Scroll) zaopatrzy Cię w przeróżne dobra. Są to zwoje wzmocnienia pancerza z runami od D do A, zwoje wzmocnienia broni z runami D i C, błogosławione zwoje ucieczki, farby do tatuaży, także wysokiej jakości, oraz gemy z runą A, a także kryształy z takąż runą.
    - Po drugie, jeśli mocą pieczęci dysponuje Zmierzch, w Nekropolii Adeptów (Disciples Necropolis) napotkać można Anakim, zaś, gdy posiada ją Świt, w tymże miejscu natrafić można na Lilith.

      Przedmiot Koszt (AA = Ancient Adena)
      Scroll: Enchant Armor Grade A 240,000 AA & 480 Blank Scrolls
      Scroll: Enchant Armor Grade B 80,000 AA & 160 Blank Scrolls
      Scroll: Enchant Armor Grade C 15,000 AA & 30 Blank Scrolls
      Scroll: Enchant Armor Grade D 6,000 AA & 12 Blank Scrolls
      Scroll: Enchant Weapon Grade C 110,000 AA & 220 Blank Scrolls
      Scroll: Enchant Weapon Grade D 500,000 AA & 100 Blank Scrolls
      1 Gemstone A 15,000 AA
      10 Gemstone A 150,000 AA
      100 Gemstone A 1,500,000 AA
      1 Crystal: A grade 21,000 AA
      10 Crystal: A grade 210,000 AA
      100 Crystal: A grade 2,100,000 AA
      Blessed Scroll of Escape 150,000 AA
      Każdy +1/-1 Dye 42,000 AA
      Każdy +1/-1 Dye of High Degree 50,000 AA
      Każdy +2/-2 Dye of High Degree 72,000 AA
      Każdy +3/-3 Dye of High Degree 108,000 AA
      Każdy +4/-4 Dye of High Degree 174,000 AA

Pieczęć Wojny (Seal of Strife)

    Pieczęć ta stworzona została, aby kontrolować wszystkie zamki imperium Shunaimana. Dlatego w zależności od tego, kto jej mocą włada, skutki jej oddziaływania są zgoła odmienne.
    Otóż, gdy Rewolucjoniści Zmierzchu ją posiądą, obleganie zamków staje się o wiele łatwiejszym wyzwaniem. Moc pieczęci sprawia, iż:
    - Po pierwsze, udzielni panowie zamków w celu ich obrony najmować mogą jedynie najgorszych kmiotków, którzy zgoła wcale wojaczki nie zaznali.
    - Po drugie, wpływy z podatków są znacznie umniejszone, gdyż stanowić mogą one jeno 5% ceny dóbr wszelkich.
    - Po trzecie, magia pieczęci przybiera niszczycielską formę, znacznie osłabiając wytrzymałość murów i bram zamkowych.
    - Po czwarte, magia ta wpływa również na to, iż rozbudowa murów staje się znacznie trudniejsza, co wpływa na wzrost kosztów tejże.
    Jeśli natomiast moc pieczęci Armii Świtu służyć będzie, drżyjcie Ci, których ochota na zdobywanie zamku najdzie, gdyż wyprawa ta, dzięki mocy pieczęci, na pewno zgubną się okaże. A o to, jakie korzyści lordowie posiądą:
    - Po pierwsze, broniący się władca może swą armię uzupełnić elitarnymi wojownikami Świtu. Nie lekceważ ich nigdy Podróżniku, gdyż zaprawieni to w bojach żołnierze i waleczniejszych od nich nigdzie nie znajdziesz.
    - Po drugie, magia pieczęci spaja kamień i drewno użyte do zamków budowy, czyniąc mury i bramy wytrzymalszymi.
    - Po trzecie, magia ta sprawia, iż łatwiej umacniać fortyfikacje, przez co tańszym się to staje.
    - Po czwarte, władca podatek swym poddanym znacząco może podnieść, aż do 25% ceny towarów.

    Dodam jeszcze, iż tak kowal, jak i kupiec Mammona wybierają katakumby lub nekropolię, w której chcą urzędować bez żadnego określonego porządku i zmieniają je regularnie. O każdej takowej zmianie zostaniesz poinformowany wiadomością wysłaną za pomocą gołębia przez Starszyznę (server message).

    Mam nadzieję, że pomoże Ci to w dokonaniu wyboru tak strony, jak i pieczęci, dla której chwałę wieczystą zyskasz lub bezimienną mogiłę zaludnisz. Idź teraz do kapłana Zmierzchu lub Świtu, a gdy już członkiem jednej z armii zostaniesz, opowiem Ci, gdzie i w jaki sposób walczyć możesz.

    Zaczekaj! Wróć jeszcze na chwilę! Byłbym zapomniał, opowiem Ci jeszcze o paru przydatnych rzeczach, które w walce mogą Ci dopomóc, lub majątek Twój pomnożyć. Ale najpierw jeszcze drobna sprawa. Z kapłanami pohandlować również możesz antycznymi monetami się opłacając. Warte Twojej uwagi winny być zwłaszcza mikstury, które twoje zdolności bojowe (Combat Point) odnowią, a także piszczące buty, na które każda panna w okolicy zwróci swą uwagę. Proszę Cię pokornie, abyś zawiadomił mnie, gdy takowe nabędziesz, chętnie się pośmie… znaczy się, zostanę świadkiem Twych licznych sercowych podbojów. A skoro już wspomniałem znowu o antycznych monetach. Abyś w pełni zrozumiał, skąd one się biorą, opowiem Ci najpierw o kamieniach pieczęci.

Kamienie Pieczęci (Seal Stones)

    Zbierasz je polując. Gdzie i na kogo polować musisz, o tym później Ci opowiem, na razie wiedz tylko, iż łowy te będą krwawe i niezwykle niebezpieczne dla Ciebie.
    Nietęgą masz minę, więc powiem Ci, iż martwić się nie musisz, szanse w boju masz zawsze. Wielu już tę historię opowiadałem i nawet niektórych żywych spotkałem później w trakcie mych wędrówek. Co prawda zazwyczaj byli to Ci, którzy po wysłuchaniu mnie do końca zarzekali się, iż nigdy do podziemi nie zstąpią.
    Ale o czym to ja prawiłem? A tak, kamienie... Są ich trzy rodzaje, niebieskie, zielone i czerwone. Są one warte odpowiednio 3, 5 i 10 punktów na rzecz Twej strony, pod warunkiem, iż oddasz je kapłanowi w czasie rywalizacji. Jednako nie musisz ich oddawać w tym samym tygodniu rywalizacji, w którym je uzyskałeś. Kapłan przechowuje je dla Ciebie, a jeśli Twa strona wygra, płaci Ci za nie antycznymi monetami. Nie martw się wszakże, jeśli Twa strona przegra. Nie stracisz nic, jeno będziesz musiał poczekać, aż Twa strona wygra, a wtedy za wszystkie uzbierane dotąd, również w przegranych tygodniach, kamienie zapłatę otrzymasz.
    Kamieniami płacisz również za uczestnictwo w Festiwalu Ciemności (Festival of Darkness), ale to w swoim czasie.

Antyczne Monety (Ancient Adena)

    Złoto... Nigdy nic dobrego żadna z ras z niego nie miała... To chciwość zawsze ostatecznie stała za wszystkimi wojnami. Żądza władzy, dominacji, ale najczęściej złota.
    Antyczne monety to relikty dawnego imperium. Pewnie już natknąłeś się w miastach na podziemny rynek obrotu tymi monetami, spotykając czarnorynkowych handlarzy Mammona (Black Market Trader of Mammon)? Mogą oni wymienić Ci antyczne monety na te, używane w królestwie obecnie, ale to marnotrawstwo, gdyż za każdą antyczną monetę dostaniesz jeno jedną zwykłą. Lepiej wykorzystaj relikty do handlu z kupcem lub kowalem Mammona, a także kapłanami.

Dziennik Siedmiu Znaków (The Record of Seven Signs)

    Skoro już przy kapłanach jestem, wspomnę Ci, iż nabyć u nich, płacąc zaledwie 500 sztuk współczesnych monet, dziennik Siedmiu Znaków. Drobny to wydatek i warto zakupu tego dokonać, gdyż dzięki niemu dokładną i aktualną wiedzę zyskasz o tym, ile punktów obecnie ma która strona, tak za zbieranie kamieni, jak i za uczestnictwo w festiwalu. Na kartkach dziennika zapisano również ile osób którą z pieczęci za cel swego uczestnictwa obrało.

Puste Zwoje (Blank Scrolls)

    Do handlu z kupcem Mammona, jak już Ci rzekłem, nie tylko antyczne monety będą Ci niezbędne. Jeśli zakupić chcesz zwoje wzmocnienia broni lub zbroi, potrzebne będą Ci również puste zwoje, na których kupiec odpowiednie zaklęcia będzie mógł wypisać. Aby je uzyskać, porozmawiać musisz z dowolnym Zigguratem przy wejściach do katakumb lub nekropolii i zgodzić się pomóc mu zrealizować pragnienie stania się na powrót człowiekiem (Yoke of the Past Quest). Jeśli dobre serce swe okażesz i przyniesiesz mu antyczne zwoje (Ancient Scrolls), które możesz zdobyć zabijając w katakumbach i nekropoliach monstra z przydomkami Stróż, Obserwator, Wartownik, Mnich, Suzeren, Kapłan, Władca, Inkwizytor, Opiekun, Starszy, Królewski Strażnik, Apostoł (Watchman, Watcher, Sentinel, Monk, Overlord, Priest, Archon, Inquisitor, Guardian, Elder, Royal Guard, Preacher). Za każdy antyczny zwój otrzymasz od Zigguratu dokładnie jeden pusty.

    Zmęczonym wielce, zacny podróżniku. Udaj się więc wreszcie do kapłana, jeśli wciąż masz odwagę w tym niezwykłym boju uczestniczyć. Zanim jednak me towarzystwo opuścisz, postaw starcowi kufel piwa, co by gardło przepłukał i po Twym powrocie kontynuować mógł swą opowieść.

Rywalizacja

    A, jesteś wreszcie, słyszę, iż wybór dokonany, a więc o Twych powinnościach Ci teraz opowiem, jednako za kolejny kufel byłbym Ci wdzięczny, milej się gawędzi, gdy piana po brodzie ścieka.
    Dziękuję, a więc kontynuujmy. Stronę swą wspomóc możesz w dwójnasób.

Polowanie

    Pierwszym sposobem jest to, w czym jesteś najbardziej biegły, czyli polowanie. Walczyć możesz w katakumbach i nekropoliach. Tych pierwszych, o czym już Ci mówiłem, masz 6 do wyboru, drugich zaś osiem. Opowiem Ci pokrótce o nich wszystkich, w zależności od trudności, jakie w boju mieć będziesz.

Zacznijmy od nekropolii, a oto i one:

    - Nekropolia Poświęcenia (Necropolis of Sacrifice) na południowy wschód od Gludin jest najlepszym miejscem łowów dla Ciebie, jeśli dopiero co pierwszej zmiany profesji dokonałeś, gdyż monstra ją zamieszkujące mają krąg pomiędzy 20, a 30.
    - Nekropolia Pielgrzymów (Pilgrims Necropolis) na północ od Miejsca Kaźni (Execution Grounds) to siedlisko monstrów o kręgach od 30 do 40.
    - Nekropolia Czcicieli (Worshipers Necropolis) na Wyspie Aligatora (Alligator Island) opanowana jest przez bestie posiadające krąg od 40 do 50.
    - Nekropolia Patriotów (Patriots Necropolis) znajduje się na północ od zamku Gludio tuż obok Ołtarza Rytuałów (Altar of Rites) i należy do bestii o kręgach pomiędzy 50, a 60.
    - Nekropolia Ascetów (Ascetics Necropolis) znajduje po przeciwnej stronie ołtarza niż Nekropolia Patriotów i jest schronieniem bestii pomiędzy 60, a 70 kręgiem.
    - Nekropolia Męczenników (Martyrs Necropolis) umiejscowiona jest na północ od zamku Giran i tu także bestie pomiędzy 60, a 70 kręgiem spotkasz.
    - Nekropolia Świętych (Saint Necropolis) na Polu Szeptów (Field of Whispers) jest opanowana przez najniebezpieczniejsze bestie, cechujące się kręgiem pomiędzy 70, a 80.
    - Nekropolia Uczniów (Disciples Necropolis) to miejsce ostatecznego boju sił Imperium z wyznawcami Shilen. Gnieżdżą się tu monstra o kręgu pomiędzy 70, a 80, jak również, o czym już Ci wspominałem, spotkać tu możesz Anakim bądź Lilith.

    Tyleż o nekropoliach wiedzieć winieneś, więc do katakumb przejdźmy:

    - Katakumby Heretyków (Heretics Catacomb) znajdują się na Miejscu Kaźni (Execution Grounds) i te ze wszystkich katakumb jako pierwsze je do polowania wybierzesz, gdyż monstra je zamieszkujące należą do kręgów pomiędzy 30, a 40.
    - Katakumby Napiętnowanych (Catacomb of the Branded) znajdują się niedaleko portu Giran (Giran Harbor). Te, jak zresztą i wszystkie następne pewnie już po drugiej zmianie profesji odwiedzisz, gdyż monstra, które ją opanowały, kręgi od 40 do 50 posiadają.
    - Katakumby Odszczepieńca (Catacomb of the Apostate) na Jaszczurzych Równinach (Lizard Plains) zamieszkują monstra, których krąg zawiera się pomiędzy 50, a 60.
    - Katakumby Wiedźmy (Catacomb of the Witch) znajdują się w Lesie Luster (Forest of Mirrors) i tam potwory o kręgu pomiędzy 60, a 70 kręgiem napotkasz.
    - Katakumby Mrocznych Znaków (Catacomb of Dark Omens) niedaleko wioski Mrocznych Elfów (Dark Elven Village) są domem monstrów powyżej 70 kręgu.
    - Katakumby Zakazanej Ścieżki (Catacomb of the Forbidden Path) niedaleko Wioski Łowców (Hunters Village) to również domena monstrów powyżej 70 kręgu.

    Skoro już wiesz gdzie polować, czas, abym zdradził Ci, kto pod ciosami Twego miecza żywot ma zakończyć. Otóż polować masz na monstra, które przydomkami Lilim, Nephilim, Lilith oraz Gigant się mienią. Tylko za nie kamienie pieczęci otrzymasz. Ich ilość proporcjonalna jest do trudności, z jaką monstrum dane przyjdzie Ci ubić.

    Za zebrane kamienie przyznawane jest 500 punktów. Ilość ta dzielona jest proporcjonalnie, w zależności od tego, ile kamieni wojownicy danej strony przynieśli. Tak więc, jeśli strona Twa uzyska wartość kamieni równą 4000, zaś wartość strony przeciwnej równa będzie 1000, Twa strona zyska 400, a przeciwna 100 punktów w całkowitej rywalizacji.

Festiwal Ciemności (Festival of Darkness)


    Kolejne 500 punktów dla swej strony zdobyć możesz drużynę skrzyknąwszy. Wtedy Wyrocznia Zmierzchu lub Świtu (Oracle of Down i Oracle of Dusk), w zależności od wybranej przez Ciebie strony, stanie przed Tobą otworem. Aby się do niej dostać, wystarczy, że kapłana poprosicie o przeniesienie do niej.
    Festiwal podzielony jest na kilka poziomów, zależnych od kręgów, na których członkowie drużyny się znajdują. Wybierając poziom rywalizacji musisz się upewnić, czy wszyscy, którzy walczyć u Twego boku będą, krąg właściwy do poziomu danego posiadają. Drużyna Twa liczyć może nie więcej niż 9, jednako nie mniej niż 5 członków i każdy z nich może w swym dzienniku posiadać tylko 24 zadania, a także nie nieść więcej niż 80% tego, co jest w stanie udźwignąć. Co do kręgu, ostrzegę Cię jeszcze o jednej ważnej sprawie. Jeśli w przypadku jakiegoś nieszczęśliwego zdarzenia Twój krąg się zmniejszył, jednako umiejętności wyższego kręgu posiadasz i są one potężniejsze niż umiejętności członków Twej drużyny, w boju udziału wziąć nie możesz.
    Gdy wszystkie warunki spełnicie, musicie wnieść opłatę. Wnosi się ją w kamieniach pieczęci, niebieskich zielonych lub czerwonych, u Opiekuna Festiwalu (Guide of the Festival). Teraz podam Ci wysokość tych opłat, razem z poziomem rywalizacji, a Ty skrzętnie je sobie zanotuj:
    - Najniższy poziom to ten, w którym uczestniczyć mogą jedynie ci, którzy jeszcze 32 kręgu nie osiągnęli, a opłata wynosi 900 niebieskich, 520 zielonych lub 270 czerwonych kamieni.
    - Kolejny to ten, gdzie krąg musi być niższy od 43. Opłata jest tu oczywiście wyższa i wynosi 1500 niebieskich, 900 zielonych lub 450 czerwonych kamieni.
    - Dalej mamy krąg niższy niż 54 i opłaty 3000 niebieskich, 1800 zielonych lub 900 czerwonych kamieni.
    - Następny poziom rywalizacji jest dla tych, co to jeszcze 65 kręgu nie osiągnęli i opłata wynosi tu 4500 niebieskich, 2700 zielonych lub 1350 czerwonych kamieni.
    - Najtrudniejszym, a zarazem najkosztowniejszym, jest poziom otwarty, gdzie nie ma żadnych ograniczeń co do posiadanego kręgu. Opłata za uczestnictwo w nim wynosi odpowiednio 6000 niebieskich, 3600 zielonych lub 1800 czerwonych kamieni.

    Pamiętać musisz też, iż w jednym czasie tylko jedna drużyna należąca do danego stronnictwa może uczestniczyć w rywalizacji na danym poziomie.
    Czas rywalizacji wynosi 18 ziaren, a czas przygotowania 2 ziarna, a więc każdy kolejny cykl trwa 20 ziaren.
    Wiem, żeś boju głodny, ale nie pośpieszaj mnie. Jak Ci tak śpieszno, wyjdź przed karczmę i pójdź na wschód, w pierwszy zaułek. Na końcu znajdziesz cmentarz z małą kapliczką. Pomódl się w niej za dusze narwańców takich jak Ty, którzy dookoła Ciebie spoczywają. Może wtedy wrócisz do mnie i wysłuchasz mnie do końca.
    No dobrze, przeprosiny przyjęte, dziękuję za następny kufel. Wróćmy zatem do opowieści.
    Gdy już drużyna Twa zapłaci za udział, zostaniecie przeniesieni na arenę, gdzie stoczycie trwający 18 ziaren bój z pojawiającymi się na niej monstrami. Jednako najpierw będziecie mieli dwie minuty na przygotowanie się do walki, na przykład rzucenie zaklęć wzmacniających. Z początku monstra będą się pojawiać dość rzadko, ale w miarę upływu czasu ich ilość będzie rosnąć i będzie coraz trudniej.
    Na środku areny od razu zauważysz podium a na nim szamankę. Jeśli drużyna Twa wycofać się będzie chciała w czasie zawodów trwania, dowódca do niej powinien się zwrócić. Również ona spełni prośbę o zwiększenie siły potworów, jeśli uważacie, że bój jest za łatwy.
    Gdy na podium usiądziesz, szybciej siły swe magiczne zregenerujesz, a gdy w boju padniesz, tam właśnie do świadomości powrócisz. W razie utraty przytomności żadnego przedmiotu nie stracisz, a i doświadczenia twego znacznie mniej ubędzie, niźli zwykle.
    Walcząc z potworami na arenie zdobywać będziesz Krew Ofiarną (Blood of the Sacrificed). To ona będzie decydować o wyniku, a im silniejsze monstra zostają zgładzone, tym więcej jej się zdobywa. Jednako użycie zwierząt w boju karane jest tym, iż o połowę mniej krwi się zdobywa. Nie dotyczy to wszakże przywołańców.
    Po upływie wspomnianych 18 ziaren boju drużyna Twa zostanie przeniesiona do hallu Wyroczni, a dowódca musi zgłosić wynik w 40 ziaren po zakończeniu Waszych zmagań. Jeśli tego nie zrobi, wynik zostanie unieważniony. Wynik na danym poziomie zmieni się na Twej drużyny tylko wtedy, jeśli jest on wyższy, niż ten, który najwyższym był zanim zmagania rozpoczęliście.

    Za Festiwal również przyznawane jest 500 punktów, a rozdzielone są one w następujący sposób:
    - Za pierwszy i drugi poziom po 70 punktów.
    - Za drugi i trzeci po 80 punktów.
    - Za poziom bez ograniczeń 100 punktów.
    Punkty za każdy poziom osobno zyskuje ta strona, której drużyna najwyższy wynik na danym poziomie uzyskała.

    Jak widzisz, całkowitą ilością punktów do zebrania jest 1000, po połowie z tego za Festiwal Ciemności i kamienie pieczęci. Całą rywalizacje wygrywa ta strona, która więcej punktów z tego tysiąca uszczknie, jednako nie oznacza to wszakże, iż wszystkie punkty muszą zostać rozdysponowane. Jeśli chętnych zabraknie na przykład na uczestnictwo w pierwszym poziomie festiwalu, punkty za niego przepadną.

    No cóż, to wszystko, co z zakamarków mej pamięci wydobyć mogę. Jeśliś wciąż wiedzy głodny pytaj kapłanów, a także innych podróżników, na pewno chętnie Ci pomogą. A teraz pędź, młody narwańcu, w bój na chwałę i wieczną sławę swego imienia, jeno nie zapomnij, iż staruszek biedny w karczmie resztę swego żywota spędzać musi i uciech ma niewiele, więc chociaż kufel ostatni przed wyjściem mu postaw, co by Twoje zdrowie mógł wypić.
    Powodzenia i niech łaska wszystkich bogów Cię nie opuszcza.

Offline

 

#4 2009-07-01 05:28:57

Strzelec

Administrator

Zarejestrowany: 2009-06-26
Posty: 13
Punktów :   
Nick w grze: Strzelec

Re: Questy

Atrybuty mobków:



    http://img72.imageshack.us/img72/3909/skill42760lc9.pngArchery Attack Weak Point – mobki te dostają większe obrażenia od łuku. Najczęściej są to stworzenia latające.
    http://img77.imageshack.us/img77/2954/skill42740zb2.pngBlunt Attack Weak Point – monstra te są wrażliwe na obrażenia od młotów. Obuch świetnie sprawuje się przeciwko szkieletom.
    http://img162.imageshack.us/img162/1922/skill40860vj4.pngCritical Chance– potworek ma podwyższoną szansę na zadanie krytycznych obrażeń.
    http://img440.imageshack.us/img440/9546/skill40850fp4.pngCritical Power – wróg zadaje krytyczne obrażenia ze zwiększoną mocą.
    http://img316.imageshack.us/img316/3070/skill42780or4.pngDark Attack – przeciwnik potrafi czarować mroczną magią. Często spotykane u nieumarłych oraz złych istot.
    http://img136.imageshack.us/img136/7407/skill43360dd9.pngDark Attack Weak Point – kreatura jest szczególnie podatna na ataki mrocznej magii.
    http://img443.imageshack.us/img443/6538/skill42820av0.pngEarth Attack Weak Point – oponent wykazuje słabą odporność na magię ziemi.
    http://img218.imageshack.us/img218/1209/skill40930ku0.pngEvasion – mob wykazuje wyjątkową zdolność unikania naszych ciosów.
    http://img278.imageshack.us/img278/9022/skill42790nu9.pngFire Attack Weak Point – monstrum nienawidzi magii ognia, otrzymuje od niej większe obrażenia. Najczęściej są to różnego rodzaju rośliny.
    http://img49.imageshack.us/img49/6939/skill42880dk7.pngGreater Resist Hold  – potworek jest niezwykle odporny na czary takie jak , np. root.
    http://webdb.lineage.ro/img/skill_icon/skill4286_0.pngGreater Resist Sleep – mobek wyjątkowo silnie odporny na sleep.
    http://www.lineage2.com/images/skill_icons/skill1043.jpgHoly Weapon – broń wroga umagiczniona jest atrybutem Holy.
    http://www.lineage2.com/images/skill_icons/skill1064.jpgMagic Skill Block – kreatura potrafi rzucić klątwę, która uniemożliwi rzucania czarów.
    http://img209.imageshack.us/img209/9599/skill40950wi5.pngReturn Damage  - oponent ma zdolność do odbijania części fizycznych obrażeń które mu zadamy.
    http://img95.imageshack.us/img95/2282/skill40710wy9.pngResist Archery – przeciwnik dostaje mniejsze obrażenia od strzał wystrzelonych z łuku.
    http://img167.imageshack.us/img167/5459/skill42840km7.pngResist Bleeding – mob odporny na bleed.
    http://img403.imageshack.us/img403/8859/skill42730tg1.pngResist Dagger – mobek dostaje mniejsze obrażenia od sztyletów.
    http://img440.imageshack.us/img440/8290/skill43330gl3.pngResist Dark Magic – monstrum wykazuje szczególną odporność na mroczną magię.
    http://img273.imageshack.us/img273/6686/skill40090ug1.pngResist Fire – przeciwnik odporny na magię ognia. Przykład – salamandry.
    http://webdb.lineage.ro/img/skill_icon/skill4287_0.pngResist Hold – oponent ciężki do zrootowania.
    http://img282.imageshack.us/img282/8645/skill41160re1.pngResist M.Attack – monstrum wyjątkowo odporne na magię. Często są to zombie.
    http://img276.imageshack.us/img276/56/skill40840jv0.pngResist Physical Attack – mob ze zwiększoną odpornością na obrażenia fizyczne.
    http://img95.imageshack.us/img95/9659/skill42770de4.pngResist Poison – przeciwnik którego niezwykle trudno zatruć.
    http://img276.imageshack.us/img276/8772/skill43370ad8.pngResist Sacred Attack – potworek z odpornością na magię światła.
    http://img219.imageshack.us/img219/4841/skill42250dy5.pngResist Shock – potwór którego trudno zestunować.
    http://img176.imageshack.us/img176/2820/skill42850me2.pngResist Sleep – mobek odporny na uśpienie.
    http://img402.imageshack.us/img402/464/skill40100jk7.pngResist Water – wróg ze szczególną odpornością na magię wody.
    http://img208.imageshack.us/img208/1073/skill40110oe0.pngResist Wind – mob z resistem na czary wiatru.
    http://img472.imageshack.us/img472/2187/skill42750qk1.pngSacred Attack Weak Point – oponent z wrażliwością na „święte” czary.
    Vampiric Attack – przeciwnik atakując odnawia sobie jednocześnie HP.
    http://img178.imageshack.us/img178/3403/skill42800uj8.pngWater Attack Weak Point – potworek wrażliwy na magię wody.
    http://img158.imageshack.us/img158/630/skill42810so8.pngWind Attack Weak Point – przeciwnik bardzo wrażliwy na magię wiatru. Szczególnie latające kreatury.

Dobrze jest znać poszczególne odporności lub słabości mobków. Najlepiej wybierać takie mobki z którymi mamy najmniej problemu – np. łucznicy powinni wybierać się na wszelkiego rodzaju istoty latające – nietoperze ( bats ) , bądź oczka ( eyes ). Wystrzegać za to mają się mobków z właściwościami Resist Physical Attack oraz Resist Archery ( golemy ). To samo tyczy się magów – taki SH w dobrym sprzęcie i dyesami zabija np. tulbena jednym strzałem.

Wyróżnienie mobów ze względu na ich ilość HP:


    http://img214.imageshack.us/img214/5434/skill43110qg4.pngFeeble Type – ilość punktów życia u przeciwnika  wynosi 1/2.
    http://webdb.lineage.ro/img/skill_icon/skill4303_0.pngStrong Type – przeciwnik ten może mieć od 2x do 6x więcej HP.

Podział potworów ze względu na rasę:


    Animal
    Beast
    Construct
    Demonic
    Divine
    Dragon
    Fairy
    Giant
    Humanoid
    Plant
    Spirit
    Undead

Wyróżnienie mobów ze względu na rasę może się przydać.
  np. Glad użyje sobie Detect Plant Weakness i będzie zadawać więcej obrażeń roślinom.

Stronka z atrybutami mobków:
http://lineage2.stratics.com/content/li … ibutes.php

http://img235.imageshack.us/img235/4535/knarrezh0eg9zb9.gif

Offline

 

#5 2009-07-17 09:45:07

Hargrat

Klanowicz

Skąd: ZG/Legnica
Zarejestrowany: 2009-06-29
Posty: 17
Punktów :   
Nick w grze: Hargrat

Offline

 

#6 2009-07-19 11:28:55

Dreamor

Klanowicz

Zarejestrowany: 2009-07-06
Posty: 3
Punktów :   

Re: Questy

Myślę, że te questy byłyby przydatne, szczególnie jeśli chodzi o MJ recke dla mnie i Intera

Whisper of Dreams, Part 1



Wymagany lvl: 56

Miejsce startowe: Town of Giran, Seer Manakia (Pó³nocna brama)

Rasy: Wszystkie

Nagroda: Czê¶ci na tunik A grade


Udajemy siê do Seer Manakia którego znajdziemy niedaleko pó³nocnego wyj¶cia z Giran.

Ten nas wysy³a w okolice DVC gdzie musimy polowaæ na:

- Death Waves

- Cave Beasts

Znajdziemy je w jaskini, polujemy na nie a¿ uzbieramy 65 Death Wave Lights i Cave Beast Teeth.

Nastêpnie wracamy do Seer Manakia, która w zamian da nam jedna z poni¿szych nagród ( sami wybieramy ):

3 Dark Crystal Robe Fabrics + 2950 adena
2 Robe of Nightmare Fabrics + 18050 adena
2 Majestic Robe Fabrics + 18050 adena
4 Tallum Tunic Textures + 10450 adena
6 Tallum Stockings Fabrics + 15550 adena

W czasie jak bêdziemy zabijaæ moby wypadnie nam mysterious stone ( bêdzie w quest inventory ) bêdzie nam potrzebny do 2 czê¶ci questa.

Zabieramy go do Seer Manakia ona wy¶le nas do krasnala Torai (Znajduje sie niedaleko drogi biegn±cej przez Death's Pass) gdy to zrobimy odblokujemy 2 czê¶æ questa u Seer Manakia.

Whisper of Dreams, Part 2


Wymagany lvl: 60

Miejsce startowe: Town of Giran, Seer Manakia (Pó³nocna brama)

Rasy: Wszystkie

Nagroda: Losowa recka 60% na tunik A grade


Bo odblokowaniu questa w poprzedniej czê¶ci (Whisper of Dreams, Part 1), udajemy sie do Seer Manakia.

Nastêpnie polujemy na:

- Kariks

- Cave Howlers

(znajduj± sie tam gdzie moby z poprzedniej czê¶ci zadania)

Zbieramy Karik Horns i Cave Howler Skulls, potrzebujemy ich 100 jak ju¿ je mamy wracamy do Seer Manakia, która daje nam losowa recke 60% A grade na tunik ( dc lub maja)



zaczerpnięte z http://order.buyforum.net/forum.htm

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pldomki letniskowe sobieszewo Mrzeżyno pokoje dog niemiecki hodowla